آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

در حریم عشق

دلم میخواد هر چی دارم نذر امام رضا کنم             دار و ندارم و یــه روز به پــــای اون فـــدا کنم

 

دلم میخواد روبــروی گنبـــد زردش بشینــم                  شب تا سحر گریه کنم همش رضا رضا کنم

 

دلم میخواد هر چی دارم دونه و گندم بخرم                     با چشم گریه همشو هدیه به کفتــرات کنم

 

قربــــون کــبـــوتـــــــرای حــــرمــت امام رضا          قربــون لطـــف و صفـــا و کــــــرمت امام رض
نظرات 1 + ارسال نظر
حامیان قرآن کریم سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 07:24 http://quran-fans.blogfa.com

سلام علیکم

ممنون از لطف تان

خداوند اجرتان دهد
ان شاالله از راهنمایی هایتان بهره خواهیم برد

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد