آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

تست اضطراب

در تست زیر تعیین کنید در همین لحظه چه احساسی دارید؟!

الف)1 امتیاز       ب) 2 امتیاز        ج) 3 امتیاز       د) 4 امتیاز     ه) 5 امتیاز

سوال:

1) به خود مطمئن هستم؟

الف) بسیار زیادب) زیادج) تا حد متوسطد) کمیه) هرگز

 

2) می توانم بر افکار خود تمرکز کنم؟

الف) بسیار زیادب) زیادج) تا حد متوسطد) کمیه) هرگز

 

3) آرام هستم؟

الف) بسیار آرامب)  تا حدود زیادی آرامج) تا حد متوسطد) کمی آرامه) هرگز

 

4) عصبی هستم

الف) هرگزب) بسیار کمج) تا حد متوسطد) خیلیه) همیشه

 

5) ناراحت هستم

الف) هرگزب) بسیار کمج) تا حد متوسطد) خیلیه) همیشه

 

6) بدنم همواره مرطوب است

الف) هرگزب) بسیار کمج) تا حد متوسطد) خیلیه) همیشه

 

7) نفسم منظم است

الف) هرگزب) بسیار کمج) تا حد متوسطد) خیلیه) همیشه

 

8) احساس تنش در معده دارم

الف) هرگزب) بسیار کمج) تا حد متوسطد) خیلیه) همیشه

حالا امتیاز ها را با هم جمع کرده 

امتیاز بین 32 تا 50

شما به اضطراب شدید مبتلا هستید, به طور حتم باید به روان شناس مراجعه کنید

امتیاز بین 24 تا 32

اضطراب شما کمی بیش از حد طبیعی است که با توجه به شدت کم اختلال, می توانید با استفاده از کتابهای اضطراب آن را هم برطرف کنید

امتیاز کمتر از 24

افراد طبیعی را می رساند که اختلال اضطرابی و مشکل عمده ای ندارند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد