آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

راه موفقیت را پیدا کنید

«شیوکرا» درباره قدرت تفکر مثبت و نقش آن در زندگی صحبت می کند.
وی می گوید: «همه چیز ممکن است». این سخنان را از زبان کسی می شنوید که اولین هدفش در زندگی القای تفکر مثبت، برخورداری از شخص بهتر و مدیریت بهتر و در کل انسان بهتر بودن به شما است.
تفکر مثبت به عنوان یک مکمل برای انجام دادن برنامه های شما ایفای نقش می کند.
«آن یک ویتامین است نه یک آنتی بیوتیک» مهم نیست که من چقدر آدم مثبتی هستم، وقتی شما احتیاج به عمل ندارید نمی توانید قلبتان را جراحی کنید.
«کرا» نویسنده مؤسس یک شرکت و یک سیاستمدار هنری است که از سال گذشته تاکنون به عنوان یک سخنگو به اقصی نقاط دنیا سفر می کند و در یک خط مستقیم الهام بخش نوید برای مردم است. او حالا در دبی است و قصد دارد تا با یک گروه تجاری و سرمایه گذاران آن صحبت کند تا رفتار خود را تغییر دهند و با تفکر مثبت بتواند موفقیت را از آن خود کنند. او دومین مرتبه است که به این جزیره می آید. کرا محدودیت های زندگی را می شناسد و قصد ندارد تا غیرممکن های محال را ممکن کند، اما می خواهد به مردم کمک کند تا راه برد را پیدا کنند.
او می گوید: هرکسی می تواند، براساس نیازهای درونی خود، به آنچه فکر می کند برسد و در آن زمینه موفقیت را از آن خود کند. باید ببینیم چه انگیزه و احساسی در درون ما از بین رفته و یا گم شده و با الهام از درون خویش سعی کنیم آن را پیدا کنیم.
کرا همراه با خانواده اش ۳۰ سال پیش وقتی معدن زغال سنگ خود را از دست داد از هند به کانادا آمد و توانست در کانادا به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند. حال ببینیم راز موفقیت کرا چه بوده است؟
به نظر شما راز جهش مردی که با شستن ماشین امورات زندگی خویش را می گذراند، چیست؟ وی می گوید: اگر رازی وجود دارد، آن راز ایستادگی و استقامت است و جاده رسیدن به موفقیت هرچیزی می تواند باشد اما باید آن را به آرامی طی کنید.
اگر داستان زندگی افراد موفق را مطالعه کنید، متوجه می شوید شکست هم جزئی از زندگی آنها بوده، اما اینکه چگونه به این شکست نگاه کنید و چگونه از آن الهام بگیرید می تواند موفقیت را برای شما به ارمغان آورد. مثبت فکر کنید و برمبنای آن تفکر مثبت رفتار خود را تغییر دهید. نکات مهم هرچیز را دریابید تا بتوانید موفقیت را از آن خود کنید. فرهنگ خود را غنی کنید، اساس هر چیز باید قوی باشد و جزئیات آن پایه باید درست باشد تا بتوان شاهد سود دهی و منفعت های حاصله از آن بود.
«کرا» کتاب هایی نیز از جمله «افکار» مثبت که می تواند باعث برد شود و ...وارد بازار کرده که تاکنون بازار پررونقی داشته است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد