آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

درس های زندگی به من 9

فهمیده ام بیشتر چیزهایی که باعث نگرانی من میشوند هرگز اتفاق نمی افتند

امروز کسی باش که واقعا آرزو داری

به لحظات زندگی  چنان ارزش بده که آرزو داری

تنها نشان زندگی رشد کردن است

خود را رسیده به موفقیت فرض کن و به سمت آن برو

در زندگی  هدفمند ترسی وجود ندارد چون شما راه خود را ترسیم کرده اید

اگر به موفقیت خود ایمان داشته باشید حتما پیروز خواهید شد

داشتن پشتکارتفاوت ظریف بین شکست و کامیابی است

خوشبختی شکل ظاهری ایمان است

قدردانی یک فرم عالی از تواضع است

امروز نسبت به دیروز عاقلتر باش

آدمی برای خوشبخت بودن  باید احساس کند که دائما در حال رشد است

هر چه را بجوئید همان را می یابید

مقابله با مشکلات زندگی بالا رفتن از نردبان موفقیت است

هر چیزی که برای ما پش می آید محصول اندیشه های ماست

آنچه آدمی بکارد آنرا درو خواهد کرد

هروقت به خدا اعتماد  میکنم بیقراریهایم  به شکیبائی می ارزد

من بهترینم

و یهدی من یشاء

زندگی مجموعه ایست از انتخاب ها

انسانی فردا به دستاوردی میرسد که امروز رویایی در سر داشته باشد

هدف ، بودن ما را خوشرنگ میکند

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد