آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

درس های زندگی به من 8

دشوارترین  امور نزدیکترین آنان به گشایش است

قلب خود را پایگاه زیبائی قرار بده تا موانع موفقیت برچیده شوند

به هر چیز خود را محناج بدانی به آن نیازمند خواهی شد

هر چه زندگی شما  پر محبت تر باشد حضور خدا در آن زندگی بیشتر است

آنقدر از خوبیها بگوئیم که دیگر جائی برای  بدیها نماند

بهترین راه برای پیش بینی آینده ساختن آنست

ما آنگونه که فکر میکنیم نیستیم ما آنگونه که عمل میکنیم هستیم

خدایی کار کن در امان باش

اگر شیطان را از قلب خود دور کنی نادیدنیها  را خواهی دید

تلاش میکنم امروز صبوری کنم تا فردا موفق تر شوم

انعطاف پذیری کلید موفقیت در زندگی است

خوشبختی  امریست دست یافتنی

غرور در برابر انسان مغرور عین تواضع است

از هرچه میترسی با شدت به سمتش برو

جوری بیندیش که گویا تمام چیزی که برای زندگی کردن بدان نیاز داری در اطرافت محیاست

فکشفنا عنک غطاءک فبصرک الیوم حدید

تو در نوع خود استثنائی و بی نظیر هستی

پیش از آنکه ترا بفهمند دیگران را درک کن

بیش از آنکه دوستت بدارند دوست بدار

من توانایی انجام هر کار مثبتی دارم

من نیت خیر و مثبت دارم

همه چیز در راه خیر و صلاح تو پیش میرود

یادمون باشه خدا همیشه هست

بگذار افکار و ذهنیاتت به صورت عادت درآیند

زندگی یک صحنه پر از ماجراست

از نعمتهایی که زندگی به تو بخشیده شادباش

بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با کسی

کوتاهترین راه غلبه بر مشکلات کوچک و ناچیز شمردن آنهاست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد