آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

نکاتی برای روابط عاشقانه افراد

1-وقتی روابط شما خوب است , تمام صفات مثبتی را که در ارتباط با وی به فکرتان میرسد لیستی تهیه کنید. هر زمان که روابطتان تیره شد این لیست را بخوانید.

 2- وقتی با یکدیگر مخالف هستید یا بحث میکنید, از به کار بردنعباراتی نظیر " تو هرگز ..." یا " تو همیشه ..." اجتناب کنید. این عبارات بندرت درست از آب در میایند.حتی اگر صحت هم داشته باشند, به زبان آوردن آنها طرف مقابل را تغییر نمی دهد.

3-با استفاده از مدادهای رنگی مختلف بر روی یک کاغذ ساده , پیغام های عاشقانه بنویسید, سپس از آنها بعنوان کاغذ کادو برای هدیه ای که به وی میدهید استفاده کنید.

4-ما به دوست داشتن افرادی تمایل داریم که خودشان هستند وبه آنچه که نیستند تظاهر نمیکنند.پس خودتان باشید و دوست داشته شوید.

 5-نکاتی را جست وجو کنید که در آنها گفته شده افرادی که به هنگام موفقیت طرف مقابلشان مشتاق و احساساتی هستند , روابط قوی تر و طولانی تری دارند.

6-اشتباهاتی را که در حق شما مرتکب شده اند بر روی شن و خوبی ها را بر روی سنگ مر مر بنویسید.

7-به جای اینکه بر نداشته های خود تمرکز کنید , روزانه مقداری از وقت خود را برای شکرگزاری به خاطر آنچه که دارید بگذارید.اول صبح تا آخر شب بهترین زمان برای اینکار است.

8-وقتی رابطه تان با طرف مقابلتان خوب است , مشکلات را با او در میان بگذارید.در چنین لحظاتی است که احتمال پیش آمدن سوئ تفاهم بسیار کم است.

9-مکررا برنامه هایی را ببینید که در آنها بر برتری یک رابطه عاشقانه نسبت به شادی ناشی از ثروت تاکید میکنند. برای پول در آوردن یا رسیدن به موفقیت , انسانهایی را که دوستشان دارید نادیده نگیرید.

 10-حسا دت اغلب یک احساس نهفته است .اگر به داشته های دیگران حسا دت میورزید , میتوانید از گیاه کاسنی یا میوه درخت راج برای درمان آن استفاده کنید.

11- به اندازه شروع یک رابطه جدید , برای دوام و حفظ رابطه خود انرژی صرف کنید و مصمم باشید.

12 -اعتماد کردن به دیگران قیمتی دارد , و آن اغلب نا امید شدن شما ست. اما اعتماد نکردن به دیگران برای شما گران تر تمام میشود ,  به قیمت یک زندگی با شا دی و عشق کمتر خواهد بود 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد