آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

مهارت های کلامی زناشویی

مهارت های کلامی زناشویی

1) خانم : من خواستگارای زیادی داشتم !

آقا : پس من آدم خوشبختی هستم که تو رو به چنگ آوردم !

2) خانم : خسته شدم از بس تو این خونه کار کردم !

آقا : فدای اون دستای ظریف و قشنگت که خسته شدن !

3) خانم : دلم گرفت تو این خونه !

آقا : در اولین فرصت رو دوشم سوارت می کنم تو آسمونا می گردونمت تا دلت قشنگت واشه !

4) خانم : تو خیلی زبون بازی !

آقا : آخه زبون ترجمان دله !

5) خانم : من از خانوادت خوشم نمی یاد !

آقا : من که به خانوادت احترام می ذارم !

6) خانم : تو خسیسی !

آقا : منظورت اینه که حسابگرم ؟!

7) خانم : من حوصله ندارم غذا درست کنم ! از رستوران بیار !

آقا : یعنی من از غذاهای خوشمزة تو محروم بشم ؟!

8) خانم : از قیافت خوشم نِمیاد !

آقا : عوضش تو خیلی خوشگلی !

9) خانم : بچه هات منو خیلی خسته کردن !

آقا : بهت حق می دم ! تو خیلی صبوری ! اَزت متشکرم ! انشاءالله بزرگ می شن جبران می کنن !

10) خانم : تو منو دوست نداری !

آقا : به اندازة دنیا دوستت دارم !

11) خانم : من بدبختم که با تو ازدواج کردم !

آقا : عوضش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم !

12) خانم : تو خیلی بدی !

آقا : عوضش تو خیلی خوبی !

13) خانم : به روت خندیدم پُررو شدی !

آقا : فدات بشم ! اخم نکن , زشت می شی !

14) خانم : باهات قهرم !

آقا : قهرت هم مثل مهرت قشنگه ! 

15) خانم : با من حرف نزن !

آقا : اون وقت دلم از غصه آب می شه !

16) خانم : مادر و خواهرت اصلاً منو دوست ندارند !

آقا : مهم اینه که من تو رو دوست دارم !

17) خانم : من می رم خونة بابام !

آقا : دلت میاد منو تنها بذاری !

18) خانم : من اصلاً تو رو نمی خوام !

آقا : من فقط تو رو دارم !

19) خانم : می خوام باهات حرف بزنم !

آقا : سراپا گوشم ! امیدوارم سنگ صبورت باشم !

20) خانم : بخت من سیاه بود که زن تو شدم !

آقا : عوضش بخت با من یار بود که تو رو به من بخشید !

21) خانم : تو خیلی زشتی !

آقا : عوضش تو خیلی ناز و قشنگی !

22) خانم : بهت می گم زشتی !!

آقا : زیبایی مرد در عقل اونه !

23) خانم : از ته دل منو دوست نداری !                 

آقا : هزار بار می گم :

دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم ، ................!    

24) خانم : تو غیر از من دیگرانم دوست داری !

آقا : عشق من از ازل به نام تو ثبت شده ! باور نمی کنی دلمو بشکاف تا خودت ببینی !

25) خانم : تو فقط از پولت برای من هزینه می کنی ، نه از عشقت !

آقا : دل من اسیر توست ! این چه حرفیه می زنی ؟!

26) خانم : من همینم ! عوض بِشو نیستم !

آقا : تو کریستال منی ! همینطوری قشنگی ! لازم نیست عوض بشی !

27) خانم : تو دل منو شکستی !

آقا : خدا نکنه ! به خدا قصد بدی نداشتم ! من فدای دل شکستة تو !

28) خانم : تو به من ایمان نداری ؟!

أقا : با همة وجود قبولت دارم !

29) خانم : تو به من شک داری !

آقا : تو پاک ترین گل وجودی ! اما هرزه چشمان کم نیستند !

30) خانم : تو منو درک نمی کنی !

آقا : امیدوارم به کمک خودت بتونم درکت کنم !

31) خانم : تو تکیه گاه خوبی برام نیستی !

أقا : به من اعتماد کن ! امیدوارم شایستة اعتمادت باشم !

32) خانم : تو خیلی سختگیری !

آقا : حق با توست ! مثل این که خیلی زیاده روی کرده ام !

33) خانم : من که برات زیبا نیستم ! اینو خودم می دونم !

آقا : تو گل خوشبوی بهاریِ منی ! امیدوارم هیچ وقت پژمرده نشی !

34) خانم : من مثل تو نمی شم ! من همینم که هستم !

آقا : من که راضیم ! از این بهتر نمی شه ! خودتو اذیت نکن !

35) خانم : با من بحث نکن ! حوصله ندارم !

أقا : منو ببخش ! مثل این که زیاد حرف زدم !

36) خانم : تو همش از من ایراد می گیری !

آقا : آخه اینقدر خوبی که نمی خوام کوچک ترین عیبی داشته باشی !

37) خانم : سربه سرم نگذار !

أقا : می خوامت ! دوستت دارم !

38) خانم : زبونت نیش داره !

آقا : گازش می گیرم تا دیگه هوس نکنه تو رو آزار بده !

39) خانم : مسخره ام می کنی ؟! 

آقا : غلط بکنم !

40) خانم : من طلاق می خوام !

آقا : بسیار خوب ! اول با یک مشاور مشورت می کنیم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد