آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

جهت خوشبخت شدن باید 7 مورد زیر را داشته باشید

1-نقطه ذوب پایینی داشته باشید. بدیهی است نقطه ذوب شما باید به قدری پایین باشه تا بتونید به راحتی در اولین آبادی ، روستا ، ولایت و یک همچون چیزهایی ذوب بشوید.

 

2-آینده نگری داشته باشید. درست است که الان قرن بیست و یکم و دوران شکوفایی تمدن هاست.اما شما بدون توجه به این مسائل تا میتوانید یادگار های دوران زندگی قبیله ای تون مثل گرز و چماق و چوب و این جور چیز ها رو نگه دارید.از قدیم گفتن هر چه که خار آید ممکن است روزی ، شبی ، روز قدسی ، سیزده آبانی  و غیره ای به کار آید!

 

3-ریش داشته باشید و نیازی هم به توضیح اضافه نیست که چرا باید این وسیله رو داشته باشید.

 

4-سابقه عضویت فعال در یک سری نهاد ها و نیرو های به خصوص رو داشته باشید. البته منظور از نهاد های به خصوص قاعدتاً انجمن اولیا و مربیان نیست.موضوع فراتر از این حرفاست!

  

5-حساب بانکی داشته باشید.مگر نمی دانید حمل پول نقد خیلی خطرناک است؟شما هم که روزانه مقدار زیادی پول بدست می آورید.مسلماً باید آنها را در حسابی پس انداز کنید تا بدین وسیله مجبور به حمل و نقلشان نشوید.جامعه پر از دزد شده .میدانید که!

 

6-ذهن فراموشکاری داشته باشید. با توجه به شغل شریف و پر خطری که دارید باید بسیار فراموش کار باشید تا شب ها هنگام خواب به راحتی سر بر بالش بگذارید و بدون عذاب وجدان و بدون یادآوری کار هایی که در طول روز انجام داده اید، به خواب بروید.شب بخیر!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد