آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

تعریف هایی که دخترها دوست دارن از طرف مقابل بشنوند


آنها دوست دارند تحسین شده و سرها برای تحسین از آنها به حرکت درآید. نمونه های زیر ۶ تعریف و تمجیدی است که اکثر دخترها خواهان شنیدن آن هستند :

 

 

 ۱٫ “وزن کم کردی”

وقتی دختری به صورت خستگی ناپذیر در باشگاه ها به سر می برد و یا با رژیم غذایی و خوردن غذاهای کم کالری و .. در تلاش است تا خود را لاغر و خوش هیکل نگه دارد تا بتواند لباس هایی که دوست دارد بپوشد ، به گزارش نیک صالحی پس اگر شخصی به او بگوید وزن کم کردی یا لاغر به نظر می رسی ، برای او مانند آن است که سراسر روز کارش را خوب انجام داده است.

۲٫ “سلیقه ات در لباس پوشیدن فوق العاده است”

ممکن است دختری علاقه زیادی به خرید و جستجوی لباس و کفش و جواهرآلات و… دارد و یا دوست دارد در زمینه مد و لباس حرفی برای گفتن داشته باشد. با این تعریف او تا عرش بالا می رود!

۳٫ “جوان تر به نظر می رسی”

دخترها معمولا دوست ندارند زیاد درباره سن و سال صحبت کنند. آنها دوست دارند باهوش و جوان به نظر برسند و مثلا اگر کسی فکر کند که او ۲۵ ساله است ولی در حقیقت ۳۰ سال دارد ، شاید یکی از بهترین تعریف ها از او باشد.

 ۴٫ “تو به شدت باهوش و شوخ طبع هستی”

درست است که بیشتر مشهور است که دختران به ظاهر خود توجه زیادی دارند ولی به گزارش نیک صالحی در کنار آن هوش و زکاوت نیز برایشان اهمیت داشته و این تعریف در کنار تعریف از زیبایی، بسیار برایشان خوشایند است.

 ۵٫ “موهایت به طور شگفت انگیزی، بلند، درخشان و پرپشت است”

ممکن است دختری به طور مرتب موهای خود را با استفاده از محصولات زیبایی مو مانند نرم کننده، روغن های خاص و شامپو نگه داری کند. تعریف در مورد موهای بلند و پرپشت و یا مدل موی کوتاه زیبایی که به آنها می آید به آنها احساس خوبی می دهد.

 ۶٫ “پوست زیبا و درخشانی داری”

دختری ممکن است یک جوش درست وسط پیشانی و یا روی گونه اش ببیند و فکر کند دنیا روی سرش خراب شده است . او ممکن است برای زیبا نگه داشتن پوستش رژیم غذایی مناسب، مرطوب کننده ، کرم صورت و دیگر محصولات زیبایی مناسب پوستش را استفاده کند. پس بدیهی است که پس از صرف این کارها، این تعریف را با آغوش باز می پذیرد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد