آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

8 قانون جادویی برای موفقیت

برای رسیدن به موفقیت ایده‌آل‌های زندگی، باید بر سختی‌ها و مشکلاتی که در مسیرتان قرار می‌گیرد، غلبه کنید. مهم‌ترین هدف برای هر فرد دستیابی به آن سبک از زندگی است که دلخواه او است. ۱۰قانون جادویی برای موفقیت را به‌کار گیرید تا موفق باشید: 

۱) اهداف خود را بنویسید: اگرچه این پیشنهاد کمی تکراری و پیش‌پا افتاده است ولی نتایج خارق‌العاده‌ای خواهد داشت و سرعت شما را در رسیدن به موفقیت دو برابر خواهد کرد. 
۲) توانایی‌های خود را نشان دهید: موفقیت در زندگی مستلزم آن است که توانایی‌ها را نشان دهیم، سخت کار کنیم و هر روز گام‌های بلندتری نسبت به دیروز برداریم. 
۳) مشکلات را از میان بردارید: رمز موفقیت انسان‌های موفق این است که به‌جای آن‌که مشکلات را تحمل کنند، با شکیبایی وقت خود را صرف تفکر در مورد آن کرده و آن‌ها را یک‌بار و برای همیشه از میان برمی‌دارند. 
۴) مدیریت محیط را بر عهده بگیرید: انسان‌های موفق به‌خوبی می‌دانند که مدیریت فضا بسیار مهم‌تر از مدیریت زمان است. 
۵) هر روز مطالعه کنید و یک مطلب جالب و مفید بخوانید: اگر روزانه تنها ۲۰ دقیقه را به مطالعه اختصاص دهید تا انگیزه شما را تقویت کند و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهد زندگی‌تان به کلی متحول خواهد شد.
۶) در دانشگاه متحرک ثبت نام کنید! به هنگام رانندگی به نوارهای جالب و انگیزه‌بخش، گوش کنید و ذهن خود را با بهترین اطلاعات پر کنید. 
7) بر ارزش‌های خود تاکید کنید: مرتبا یادآوری کنید، برای شما چه چیزی مهم است، یادآوری ارزش‌ها، شما را به موفقیت خواهد رساند. 
8) سپاس‌گزار باشید: همیشه از خود بپرسید در هفته گذشته چند روز خوب داشتید؟ سعی کنید علت خوب بودن روزهایتان را پیدا کنید و بیشتر به آن‌ها توجه کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیما پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 17:50 http://www.simafun.ir

سلام
من مدیر سایت سیما فان هستم .
خواستم با شما تبادل لینک کنم .
لطفا بعد خبر بدین من هم شمارو لینک کنم .
باتشکر سیما فان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد