آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

امام رضا

ممنونم امام رضا که رام دادی تو حرمت
حالا این دست من این همه لطف کرمت 
اومدم امام رضا تا با تو درد دل کنم
دلما با مهر تو هر دو تا متصل کنم
آقا جون قربونتم آخه من مهمونتم
ضامن آهو رضا
لاله خوشبو رضا
اومدم امام رضا تا که تو مهمونم کنی
اومد اینجا آقا نوکریما امضا کنی
چی میشه این درا به روی ما تو باز کنی
منا ردم نکنی نگاه به بعدم نکنی
ضامن آهو رضا
لاله خوشبو رضا
آقا جون قربونتم آخه من مهمونتم
کاشکی من کبوتری تو صحن با صفات بودم
سایبون حرما گل دسته طلات بودم
آقا جون با یک نگاه قلب من صفا بده
جون زهرا مادرت جون زهرا مادرت مریضا را شفا بده
مریضا تاب ندارند از عشق تو خواب ندارند
ضامن آهو رضا
لاله خوشبو رضا
آقا جون قربونتم آخه من مهمونتم
من می خوام تا عمر دارم همیشه نوکرت باشم امام رضا
ذاکر کوی تو خادم مادرت باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد