آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

گوشت تقلبی گاو چینی هم به بازار آمد

برادران دوست چینی که کلا اگر دقت کنید خودشان کپی شده خدایی هستند و امر کپی زاسیون در خونشان نهادینه شده، گوشت گاو را هم کپی زدند تا لیست افتخاراتشان تکمیل شود.

taknaz.ir at site

باید بدانید در چین گوشت گاو بسیار گران است (البته اصلا نگران برادران چینی نباشید چون قیمت گوشت در ایران بسیار بالاتر از چین است) و قیمتی معادل ۲۰ یوان دارد در حالی که گوشت خوک دقیقا نصف این قیمت یعنی ۱۰ یوان است (هر یوان الان برابر ۱۶۱ تومان است) همین اختلاف قیمت باعث شده برخی سود جویان چینی عصاره گوشت گاو اختراع کنند!

عصاره گوشت گاو مایعی است که بعد از ریختن روی گوشت خوک، طی یک و نیم ساعت آن را دقیقا به گوشت گاو تبدیل می کند البته این ماده کاملا شیمیایی است و استفاده از آن در طولانی مدت باعث بروز بیماری های مهلک خواهد شد.

این عصاره در ظروف ۱ لیتری با قیمت ۴۵ یوان در رستوران های پایین شهر، طرفداران بسیاری یافته به طوری که یک گزارشگر چینی تصمیم گرفت خود این ماده را خریده و مورد آزمایش قرار دهد. او بعد از آزمایش گفت: “من بعد از اضافه کردن عصاره به گوشت خوک و گذشت ۹۰ دقیقه و بعد پختنش متوجه شدم رنگ، بو و همه چیز گوشت دقیقا عین گوشت گاو بود و عملا نمی توان گوشت ها را از هم تشخیص داد”.

taknaz.ir at site

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد