آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی

درس های زندگی - موفقیت - اجتماعی

بهترین توصیه برای کاهش وزن

رژیم های سخت باعث بازگشت سریع وزن می‌شود؛لذا ادامه این رژیم برای همیشه میسر نیست
بهترین کاهش وزن،کاهش وزن آهسته است

بهترین راه برای کاهش وزن پایدار و بدون عارضه،کاهش وزن آهسته است که با تغییر شیوه زندگی چه ازنظر تغذیه و چه فعالیت بدنی میسر می‌شود.

دکتر صابری،متخصص تغذیه  اظهار داشت:رژیم های سخت باعث بازگشت سریع وزن می‌شود؛لذا ادامه این رژیم برای همیشه میسر نیست.برای کاهش چربی موجود در بدن هر 500 گرم چربی،معادل 3500 کالری است که هرفرد می‌تواند با فعالیت های بدنی هر هفته 500 تا 1000 گرم از چربی خود را بسوزاند.

وی تصریح کرد:در هنگام کاهش وزن افراد باید پروتئین بدن خود را تامین کنند.افزایش مصرف پروتئین به معنی مصرف گوشت بیشتر نیست؛لذا شامل غذاهایی مانند لوبیا،سبزیجات و غلات با مصرف روزانه 5 تا 6 اونس (در حدود 170 گرم) است.

صابری با بیان اینکه افراد نباید فریب تبلیغات دروغین مبنی برکاهش وزن سریع و بدون بازگشت را بخورند،افزود:افراد نباید تبلیغات دروغین را باور کنند؛چراکه با این رژیم ها به عوارضی از قبیل ریزش مو،افتادگی پوست،خستگی،کم خونی،اختلالات افسردگی دچار می‌شوند.

این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد:افراد باید غذاهای مصرفی خود را با حجم کم به تعداد وعده های بیشتر مصرف کنند،همچنین در صورت امکان میوه هایی که می‌شود با پوست میل کرد را مصرف کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد